جوانان هوشیار باشند!
فساد اخلاقی، ناشی از تقلید کورکورانه
فساد اخلاقی کنونی که جامعه را فراگرفته و خطر عجیبی محسوب میشود، از آنجا سرچشمه میگیرد که مردم و مخصوصاً جوانان تمایل دارند مقلّد غربیها باشند. وقتی غربزدگی جامعه را بگیرد، هرچه روحانیّت و مراجع تقلید هم فریاد بزنند، به جایی نمیرسد.
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
تقلید و خرافت به جایی رسیده که بسیاری از جوانها میگویند:
هرکاری غربیها کردند، ما هم به همان اندازه و حتی بیشتر و داغتر میکنیم. آنان با ماهواره و فیلمهای شهوتانگیز، نظام خانواده خود را نابود میکنند، ما هم باید در خانه ماهواره داشته باشیم. دختر آنها بیحجاب، دختر ما هم باید چنین باشد. دختر و پسر آنان، با هم رابطه دوستی و رفاقت دارند، ما هم باید از آنان عقب نمانیم.
تصوّر نکنید این جوانان که امروزه عفّت و غیرت را از جامعه بردهاند، دین ندارند، بلکه دین دارند، شیعه هستند و حتی امیرالمۆمنین، حضرت زهرا و امام حسین «سلاماللهعلیهم» را دوست دارند.
*پس چرا چنین شدهاند؟*
چرا پیامکهای تلفن همراه آنان به یکدیگر، یکپارچه شهوت و معصیت شده است؟ چرا بسیاری از دختران و پسران دوستی نامشروع دارند که گناهش به قول قرآن کریم در ردیف بیعفتی و زنا است.
این مصائب از کجا پیدا شده است؟
وقتی جوانان خرافی شدند و وقتی تقلید کورکورانه به سراغ آنان آمد، چنین میشوند. اکنون بسیاری از ازدواجها که در اثر دوستیابی بین دختر و پسر اتفاق میافتد، منجر به طلاق میشود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مظاهری

فساد اخلاقی کنونی که جامعه را فراگرفته و خطر عجیبی محسوب میشود، از آنجا سرچشمه میگیرد که مردم و مخصوصاً جوانان تمایل دارند مقلّد غربیها باشند. وقتی غربزدگی جامعه را بگیرد، هرچه روحانیّت و مراجع تقلید هم فریاد بزنند، به جایی نمیرسد.
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
تقلید و خرافت به جایی رسیده که بسیاری از جوانها میگویند:
هرکاری غربیها کردند، ما هم به همان اندازه و حتی بیشتر و داغتر میکنیم. آنان با ماهواره و فیلمهای شهوتانگیز، نظام خانواده خود را نابود میکنند، ما هم باید در خانه ماهواره داشته باشیم. دختر آنها بیحجاب، دختر ما هم باید چنین باشد. دختر و پسر آنان، با هم رابطه دوستی و رفاقت دارند، ما هم باید از آنان عقب نمانیم.
تصوّر نکنید این جوانان که امروزه عفّت و غیرت را از جامعه بردهاند، دین ندارند، بلکه دین دارند، شیعه هستند و حتی امیرالمۆمنین، حضرت زهرا و امام حسین «سلاماللهعلیهم» را دوست دارند.
*پس چرا چنین شدهاند؟*
چرا پیامکهای تلفن همراه آنان به یکدیگر، یکپارچه شهوت و معصیت شده است؟ چرا بسیاری از دختران و پسران دوستی نامشروع دارند که گناهش به قول قرآن کریم در ردیف بیعفتی و زنا است.
این مصائب از کجا پیدا شده است؟
وقتی جوانان خرافی شدند و وقتی تقلید کورکورانه به سراغ آنان آمد، چنین میشوند. اکنون بسیاری از ازدواجها که در اثر دوستیابی بین دختر و پسر اتفاق میافتد، منجر به طلاق میشود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مظاهری

+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 16:56 توسط برادر
|
طلبه ام و دیگر هیچ...